Återfunnen.

Rosa björn borg sminkväska återfunnen med allt kvar.
Kvar: ny sminkväska med massa nytt smink.
Problem: jaaa..
Ska försöka lämna tillbaks imorgon vissa saker är ju typ "plomberade" så hoppas att det går.. sen ser man ju att inget har användts oxå, hoppas dom inte är stenhårda utan snälla.. är ju trots allt jul ;)
Men var lite girig nyss och tänkte att jag behåller allt ändå, kommer ju behöva det förr eller senare.. men ska försöka lämna tillbaks det jag kan/får. och får jag inte så är det ju inte heeela världen.

Usch jag mår inte bra.. klump i hela kroppen.. ont i magen.. känner mig bara bläääääääää
kan denna känsla försvinna? :(

imorgon praktikdags..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0