Ett tvättberg kommer lastat.

klockan sju ringer klockan.. tvättid.. fy fan :( Men var så illa tvungen, 2 ikeapåsar proppfylld, vad gör man? Jo går till tvättstugan och sen kryper man ner i sängen igen såklart :)

Usch, idag blir det plugg plugg plugg.... tenta på ons, usch... har skjutit på denna alltför länge inte bra!! Aja, bara se till att köra järnet nu och plugga så löser det sig nog! Imorgon börjar praktiken oxå... ingen kommentar, hoppas bara jag inte måste gråta varje morgon jag ska gå dit och att det inte blir så mkt helger.

Skumma drömmar jag drömt. T.ex. efter ett toabesök så simmande det omkring en liten liten mini tini aborre därnere i toastolen. haha. Kanske ett tecken att det är dags att börja tänka på vad man stoppar i sig?

Aja, nu ska jag göra en liten sallad till min lunch!


"I dreamed my whole house was clean"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0