Gravid.

Känns som att jag är det iaf, typ i 5-6månaden eller ngt?
Nu är jag inte gravid iaf, med stoor säkerhet!!
Detta betyder att det är dags att ta tag i matvanorna imorgon, utan ngr ursäkter.
Är ju julfross snart, går illa om jag inte går ner det jag lagt på mig dom 2 senaste veckorna.. Då kommer jag rulla hem till Luleå efter att ha varit julen i Ötå.

Sista dagen praktik imorgon, för denna vecka.. sen jobb lör och sön, hade gääärna fått bortbytt lördagen och jobbat en dag nästa helg, men det verkar vara omöjligt så bara att jobba. Vet inte hur jag ska få tiden att gå ihop bara...
Har iaf bestämt mig för att jag orkar inte städa förrän efter den 18e dec vilket innebär att jag helt enkelt skiter i att plocka fram ngn jul hos mig i år. = tagit bort ett måste i mitt liv. En julstjärna blir allt + en nyårsduk, sen får det vara, har inte tid. Ska lägga in lite jullåtar på mp3n och mamma har ju en massa julpynt så får lite julkänslor iaf :)

Nu är det väl dags att lägga sig i guess... vet dock inte hur det kommer gå?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0