Ja blonda tider!

Är faktiskt lite sugen på att klippa en längre page å färga håret blont. Men ska avvakta iaf till sommaren. Måste fundera riktigt noga å länge på detta. Funkar inte att gå för ofta från blond till brunett, eller vill man ha svinto hår är det ju bara att köra på!!

Igår lämnades rapporten in, blev 3e gången gillt. haha. Lämnade in den ngr ggr men tog tillbaks och ändrade, nu är det bara vänta. Dör inte av om jag måste komplettera, bara jag slipper göra om hela skiten så är jag nöjd!

Sitter med Emelie nu och tentaplugg, usch å blää... Hatar detta. Att äta gröna oliver med julmust å mysigt, men att läsa dom där papprerna och försöka få in ngt det suger!!

Vill ha min Willysjulklapp NU!! Men är det ngt annat än presentkort kan dom skita i att ge den. Haha. Kontot gapar tom, liksom lite andra saker.

Om 8 dagar åker jag hem till byn och får jul!! Så skönt. Ska inte ut på juldagen, orkar inte få massa fjortissvett på mig :P

Aja time to get back to work!



Brunt eller blont..?? svååårt..

Kommentarer
Postat av: Ann-Helén

http://debatt.passagen.se/show.fcgi?category=13&conference=500000000000062&posting=19500000001646168

2008-12-16 @ 22:16:29
URL: http://anniehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0