Luleå.

Då var man tillbaks till Luleå, längtade hit men ändå inte. Nu när jag gjort allt känns det som att jag vill tillbaks till Ötå igen. Att man aldrig kan vara nöjd.

Mamma var snäll och förde hit mig iaf, stannade på IKEA och inhandlade lite korgar att ha i bokhyllan samt byrån + att det blev lite nya matlådor så nu tror jag inte att jag behöver ngt från IKEA nå mer.. haha men det har jag alltid sagt efter att ha varit där, så vi ser ju :P

Imorgon kanske jag tar å köper mig en ny tv, får se hur det blir. Kanske beställer man sig en dator också. Eller kanske inte. Vi fåååår se som sagt.

Nu ska jag krypa ner i sängen med mina fina och sköna nya påslakan som jag fick i julklapp och läsa klick :) Varit skötsam och haft en lugn och vit jul än så länge. Får se om man hittar på ngt bus imorgon!

tack och gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0