Magsjuka.

Usch natten mot söndagen kom den. Började må illa först som den, kunde inte sova eller knappt andas typ, så illa mådde jag. Jag tror att magsjuka är den värsta kortvariga sjukdomen som man kan ha :( Jag kommer då iaf inte på ngn annan! Igår kväll fick jag feber oxå, 38,6 :( Svettas ngt i natt. Hade skrivit upp mig extra för att jobba söndagen, såklart hade jag fått göra det oxå eftersom jag ändå inte kunde jobba, inte bra hade verkligen behövt pengarna :(.

Köpte en ny tv i lördags, en samsung 40tums! Nu i dagarna ska jag ta och beställa mig en minidator oxå! Ska bli riktigt plugg seriös hära!!

Nyår snart får se vad som händer. Forts det såhära kommer det iaf bli nyktert och matfattigt. Nåja nu ska vi vara positiva. Får iaf en ofrivillig diet nu, blir ingen disk och går ingen mat för mig :P

Ska lägga mig och försöka sova nu igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0