Otur, eller bara jävligt klantigt?!

Hade med mig sminket ut i lördags. Har gruvat mig lite för att kolla i väskan, oftast går ju ngt sönder eller så tappar man bort det i fyllan och villan. Kollade iaf idag i väskan, och vad ser jag där?! Ingenting, jag har tappat bort hela sminkväskan. En väldigt dyr sak... Så var tvungen att handla smink idag, alllt nytt, alltifrån h&m pennor till skimmer, pincett och sminkväska från makeupstore. Köpte det mesta på cubus, dom hade 25% rabatt på allt smink, så "tjänade" väl in 200-300kr där iaf. seriöst ååångest jaaa! ska nog inte ens festa på juldagen :( Aja.. vi får hoppas att man lär sig av sina misstag... %&½!IU#I!O#

Har pluggat idag, men inte så flitigt som jag borde. men kl är ju bara kring 19 än så ingen fara.
Har potatisklyftor i ugnen nu med rotfrukter, just stekt kyckling och gjort sallad till.. Madde har varnat mig om praktiken, soom hon själv säger "tråkigaste dagen jag haft på länge" så tänkte att det är bäst att ta med god mat så man har ngt att se framemot haha.

Nu diska, sen dags att bli study girl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0