Snart helg!

Fredag imorgon, känns skönt, även fast jag har tusen saker att göra som denna helg känns det som + att jag har praktik imorgon, sen hela arbetsdagar lör + sön. Inte d roligaste, men behöver man pengar så behöver man, inge mer med det :P Imorgon blir det iaf lite mys på kvällen, ngt gott och en film :) Måste ju passa på att gotta innan min januarimånad börjar = detox månad.. usch, nej men när den månaden är över kommer man garanterat må så mkt bättre! Gäller bara att hålla och stå emot!

Sådär nu har jag skrivit 5 tentor + en rapport på 8 dagar (låter kanske värre än det är, men motsvarade iaf 15p) Nu är denna värsting period över iaf.. Sen återstår det att se vad man får göra/skriva om, men nu är det bara hoppas på det bästa och hålla tummarna!

Nu ska jag ta itu med mitt lilla diskkulle innan det växer sig till ett berg! :)

"If you want me, I'm not a piece of ass, a one night stand, a storage ship"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0