Strandad val.

Allt har varit bara bra, lugnt och skönt. Känner mig som en strandad val. Mamma for just ut och gick, ångrar mig som bara den nu att jag inte följde med men men försent för det nu. På söndag börjar träningen igen iaf!

Fick massa julklappar som jag behövde. Tack tomten, vart du nu höll hus? Aja är iaf riktigt nöjf :D Försöker kolla ut en dator oxå men inte så lätt när man fattar nada om vad som är bra och inte. Blir väl snart att jag kör "ole dole doff" eller skiter i det helt. Vi får se.

Åker mot Luleå redan imorgon iaf. Blir att åka förbi IKEA i samma sväng, bror var snäll att ge mig presentkort dit och har lite saker som jag behöver därifrån så lika att passa på! Mamma är snäll och för mig!

Nyår? Vad händer? Vad orkar man med......haha.. äh tar och planerar det på tisdagen eller ngt blir nog bra :P

Besviken på DIG igen. Snart skiter jag i dig helt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0