Lite å gööööra...

Ditt namn? Anna Kristina Kummu
Ålder? 24.
Låt just nu? Beyonce - if i were a boy
Favoritcigaretter?  Marlboro menthol.
Favoritsnus? General white mini
Beroende av? Mycket..
Brukar du skratta för dig själv? Yes, händer.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Jaha, nja jag vet inte vi får se :P
Brukar du bli för full? har väl hänt en eller två ggr.

Gillar du italiensk mat? Gillar det mesta, förutom när jag har magsjuka som nu.
Gillar du vegitarisk mat? Duger väl.
Är du allergisk i mot något? Frågar du mig eller mamma? Finns delade meningar :P
Hur svarar du i telefon? Hallå? Nå? Mmm? Vad vill du? Anna. Beror på vem som ringer :P
Antal sömntimmar inatt? 10-11?
Sov du ensam? Ja
Brukar du komma i tid? För det mesta.
När mår du bra? Komplicerad fråga.
Hur känner du dig nu? Som att jag har mat uppe i halsen, uttråkad, less + mår illa.
Vanligaste färg på dina kläder? Varierar ganska bra tror jag?
Vad tycker du om fötter? inte får du ngn fotmassage av mig inte :D
Är du smart? Gått bra än så länge :P
Är du aktiv i skolan? Ska bli en pluggis nu :D
Vad saknar du? Cola Zero.. :(
Hade du en bra kväll igår? Nja, finns roligare saker än att glo tv och vara sjuk
Vad gjorde du i helgen? Var på ikea, var på fest (nykter :P)

Vad gjorde du helgen innan den? Jobbade och festade
Favoritdryck på morgonen? cola zero :P
Rakar du benen? Ofc
Rakar du armarna? Ja under dom.
Är du blyg? Ibland ;)
Är du social? Ja om jag vill.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Kaaanske för vissa, inte hänt mig iaf.
Har du spytt offentligt? Ja..
Vad skulle du gjort om du var kille för en dag?  Ha sex
Vem/vilka har betytt mest i ditt liv?  Mamma
Är du nöjd med ditt liv? Till och från ja.
Använder du parfym? Ja självklart!
Sminkar du dig varje dag? oftast, inte såna här dagar dock.
Var är du född? Kalix
Är dina föräldrar skilda? nej.
Hur många barn vill du ha?  vet inte, 1-2-3?
Gillar du att duscha? Ja det är fräscht.
Gillar du att bada badkar? Yes, då och då, spec med ngn annan :)
Gillar du att basta? Jaa
Choklad/Lakrits? Choklad, men inte tackar jag nej till lakrits!
Popcorn/Chips? Pringles.
Läsk/Vatten? Läsk, cola zero.
Mjölk/Vatten? Mineralvatten.
Kaffe/Teé? Te
Juice/Vatten? Brämhultsjuice
Vem är den senaste som du åt ute med? Mami
Har du vunnit någon tävling? Ja men ingen storvinst
Kan du laga mat? ja bara du diskar så :)
Har du beställt kläder från internet? haha ja alldeles för mkt :S
Vad brukar du göra om du inte kan somna? sitta på msn och se tv.
Vad brukar du göra när du vaknar? ÄTA!!
Vad har du för färg på dina byxor du har på dig just nu? svarta
Din tröja/t-shirt/linne? vitt linne, svart tröja


Kommentarer
Postat av: Ann-Helén

Låter som att jag kommer och väcker dig nu...bara 18,5h på dig att hälla i dig all julmust, bäst att vi börjar nu! :)

2008-12-31 @ 05:34:10
URL: http://anniehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0