Effektiv ledig dag!

Men ganska tråkig dock.. Har iaf:
-städat källaren
- tvättat (ink renbäddning ;)
- STOR städat läggan (höll på spy av en äcklig sak jag hittade, dock är det nog bäst för er och mig själv, haha, att jag behåller det för mig själv)
- handlat
- strykt mina kläder
- tränat!! Är ju onsdag kom jag på så var som tvungen haha

Nu ligger jag i sängen och allt är rent å fräscht inklusive jag känns riktigt härligt faktiskt :) Ska snart sova, jobb imorgon 12-20, sen blir det gymmet sen Zzzzzz... Rolig dag, yes, men pengar!! Vilket är det jag behöver som mest just nu!

Beställde en ny vardagsrumsmatta (tack och lov för FAKTURA haha) idag, en grå, kommer nog bli perfekt med tapeterna. Sen nu när jag möblerat om så är mina gamla mattor för stora så var faktiskt tvungen att köpa en ny. Är det ngn som vill köpa en matta så har jag 3 stora till salu!! :D

Får kanske besök på tisdag, hmm... ;)




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0