Härliga söndag?!

Återstår ju att se :)

Nu är jag ändå nöjd med min lägenhet måste jag säga! Tapeterna blev riktigt bra, bordet + mattan passade oxå in! :)
Måste bara måla en lite vägg här ngn gång när jag orkar, kanske imorgon? Är ledig då iaf som det ser ut som nu!
Fan jobbar ons 10-19, sen igår fick jag reda på att jag har ng obligatoriskt i skolan den dagen, måste försöka lösa det.. :S

Nu ska jag göra en ansiktsmask ta en härlig lååång dusch sen tänkte jag ta smedjan och kolla in Hemtex om dom har ngr fina påslakan som jag kan köpa (blir isåfall en julklapp från moster!) Sen praktik 14-22..

Varit en riktigt lugn helg, kanske blir lite fest nu på fredagen som kommer, varit sugen, men är det inte nå mer.. Aja vi får se läääänge kvar till fre än så! Nu dags att börja så det inte blir panik/stress sen som det alltid blir när jag har massa tid på mig!


Kommentarer
Postat av: Ann-Helén

Jaa, och så ska du bjuda på macka o te :*

2008-11-23 @ 20:09:40
URL: http://anniehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0