Jag hiiinner..

Bara måndag idag ju, blev ingen träning idag, gick och la mig och sov igen istället. Inte heller orkade jag ringa försäkringsbolaget.. Men imorgon ;)!

Skulle vilja lyssna på hur mina lungor låter i stetoskop, eller kanske inte vid närmare eftertanke.. Jävla slem, get up!!!!!

Sunderbyn gick bra idag, överlevde iaf :P

Jag är... förvirrad, fundersam, ångestladdad.. Men äh det löser sig alltid, men måste säga att jag längtar till julen, vill åka hem nuuuuuuuu... If u aint got no money take your broke as home!! yeah i wish i could.. :(


Hoppas mamma och pappa far till Ikea på tors och köper mitt bord och att dom kommer på fre med det + slänger upp tapeterna! Men.. väääldigt tveksamt. Men snälla? Behöver ngt att se framemot.. Det jag ser fram emot just nu ligger alldeles för långt bort (tidsmässigt).

Nu sova, ska upp 5.15.... :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0