Ngt att se framemot...

Praktiken gick riktigt snabbt igår faktiskt, stannade till 22 och hann som inte ens börja längta hem där kring 20-tiden, vilket man brukar börja göra, eftersom det inte brukar finnas ngt att göra då. SSK:n som jag gick med i helgen var riktigt duktig och lät mig faktiskt göra saker vilket resulterade i att det inte alls varit så farligt att "offra" ytterligare en helg på sunderbyn :) Nästa helg blir det jobb på Willys, och sen är jag nog ledig helgen efter? Eller det kanske blir att jobba ngn timme dock på söndagen. Vi har personalfest och Sussa ville att jag skulle ta ngn timme av hennes pisspass 12-21.15, vilket jag gärna gör!

Efter praktiken blev det fika med Annie, stressfika enligt henne. Men vadå, jag har svårt att koppla av och ta det lugnt när jag vet att jag har annat att göra. I detta fall var det att måla klart. Och nu är allt gjort och jag har faktisk inget mer jag kan komma på som jag kan göra åt lägenheten. Eller nja, en ny kökslampa skulle iofs inte skada, kanske blir en julklapp ;)

Påslakanen på Hemtex var inget som imponerade på mig, så frågade om jag istället inte kunde få en Ipod Shuffle, och visst kunde jag det! Tur då, kommer inte ha råd att köpa en själv :) Så den julklappen kommer jag gilla och använda och det är väl så det ska vara? Sen om man vet om vad man får tycker jag inte spelar ngn roll. Sen jag börjat plugga (= fått dålig ekonomi) så har jag så gott som vetat alla mina julklappar p.g.a. att jag sagt att det är lika att jag får saker jag verkligen :) behöver istället för att få en massa annat.

Fy fan vilket väder seriöst och jag har tvättid snart.. usch vill inte gå utanför dörren egentligen :( Men måste.. sen måste jag väl försöka ta mig till det där huset, Hermelinen och hitta mig till lokalen so heter Helex. Usch, längtat sen tors att träna nästa gång men nu när dagen är här och jag kan och har tid känns det bara bläää.. Men jag skyller på vädret!!

Hmm.. vill ha ngt att se fram emot. En resa, eller ngt, vadsomhelst, bara det är ngt kul.. men det har jag inte, inte vad jag kan komma på iaf :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0