Sovsällskap..

Ja visst är det mysigt, och det är just det jag har inatt ;)!

Blev ingen savi igår, blev trött och seg.. var förbi en sväng men sen for jag å Annie hem, bad henne svänga förbi på statoil där jag inhandlade lite gotta hihi. Oj oj vette tusan om jag vill se min matdagbok för veckan sen :S Skärpning imorgon! oh yes!

Idag har jag jobbat till fyra, var inte såå trött imorse, berodde nog på att jag var tidigt i säng :) haha dock fått ett samtal, eller ja två, men ett som jag vaknade av.. halv 5 imorse! Personen tyckte jag var sur, sen la jag på haha. Jag har inget emot att folk ringer å väcker men är det bara flum o.s.v. då kan jag bli sur. Men så länge jag har på telefonen så kan jag ju inte klaga :)

Nu är det dags att börja jobba å tjäna lite pengar! Jobbar + har extra vid sidan om! Verkar ju inte som att jag får ngn inneboende eller att vi flyttar ihop i en dublett på Porsön. Är inte bitter, vette tusan om jag hade flyttat nu ändå, spec när jag gjort om i läggan, bara tapeterna som fattas! Varför planerna skiter sig är ju självklart denna LOVE. Antingen ska min före detta blivande sambo flytta till Sthlm eller så kanske blir denna sambo med en annan. Aja är det kärlek så är det ;)Men den billiga hyran som man hade fått hade ju inte skadat, spec inte i dessa dagar :S

Nu är duschen ledig and im up next!!

Ta det nu lugnt med alkoholen ikväll som jag för en gångs skull gör! Ja jag håller på att bättra mig. Drack bara ETT glas vin igår!

Kommentarer
Postat av: sussa

Trodde inte du ville flytta nå mer...Men vill du de så vill jag fortafande bli sambo me dej ;)

2008-11-09 @ 08:29:51
URL: http://sussnanna.blogg.se/
Postat av: Ann-Helén

Det var två glas vin med tanke på antalet cl som det glaset innehöll!!

:@

2008-11-09 @ 18:47:41
URL: http://anniehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0