Underbart.

Helt underbart är vad det är att vara ledig, seriöst.
Tror att jag lugnt skulle kunna bli hemmafru, dock inte då med massa kids :P haha.
Eller arbetslös med superbra a-kassa då! ;)

Angående kommentaren till mitt förra inlägg: jag satte upp en bild på lätta vikter så ni inte skulle få komplex och prestationsångest! Självklart tar jag ju det dubbla när jag tränar ;) Idag gick träningen inte så bra, inte konditionsbiten iaf. :( Kan inte springa får bara ont ont ont :( Så körde på crosstrainern ist, visst funkar det lika bra, men jag vill ju springa!! :(

Faktura är lovely.. Jamen visst bara man ser till att beställa på rätt datum så man inte får dom sen samma månad, skit oxå, jävligt klantigt gjort av mig. Fick fakturan på mattan jag beställt idag, fast den inte ens hunnit komma. Aja bara stå sitt kast. Som smarta Annie sa:"bara att dra in på annat" och precis så lär det bli. Försöker ju sluta med lite dyra och onödiga vanor som jag har. Funkar bra nu när jag är fattig. T.ex. så åt jag inte så mkt godis förra veckan ;) Så de så!!

Snart blir det kvantum.. Sen har jag faktiskt handlat klart, för denna månad haha. Om det ändå vore såväl!!

Usch vad jag ogillar fegt folk. Åh, orka med såna.

Kommentarer
Postat av: Ann-Helén

Hrm.. Det blir nog arbetslös = ja. Suverän a-kassa = eh nej.

2008-11-21 @ 21:44:59
URL: http://anniehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0