Utrett.

Sådär, då var det grälet eller vad man nu ska kalla det för utrett. Tur då, haft grym ångest över det hela faktiskt.
Idag har varit en ganska händelselös dag, skola, tränat, haft lite besök, och nu sitter jag framför tv:n och det kommer jag nog göra resten av kvällen!

Imorgon ska jag klippa å färga håret, längtar!! Kanske blir lite savi (?), bada badtunna imorgon vi får se. Kanske film och mys på lördag? Jag vet inte alls, har inga planer alls för helgen. Känns skönt men blir ändå rastlös när jag tänker på det :P Jobbar iaf lör och sön, så inge fest här inte :P Och försök inte övertala mig, har inte blivit så bra på att säga nej än :S

Nu ska jag ta en bit choklad.. Annie "tvingar" mig att skriva matdagbok, haha ska bli kul att se vad man ätit å druckit under en vecka. Än så länge är jag ju i fasen att jag dricker extra mkt vatten och inte köper en lösgodispåse, allt för att det ska se bra ut ;) haha

Måste bara säga, så skönt det känns att vara igång med träningen igen! Och verkligen på tiden! yeah :P


Kommentarer
Postat av: Linda

Komma förbi på förfesten iaf? Du behöver ju inte festa, men umgås lite :)

2008-11-07 @ 20:03:54
URL: http://lindahk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0