Besök!

Sådär då har man fått lite plugg gjort nu iaf!! Det börjar iaf gå framåt! Men är inte klar för dagen än, ska försöka göra lite mer fast mamma kommer. Hon läser ändå oftast eller kollar ngt program på tv som jag inte gillar och då är det ju perfekt för mig att plugga lite! Inom en halvtimma bör hon vara här, då blir det lite stan, eventuellt storheden. Hon sa att hon hade med sig en present till mig som hon köpt på vägen.. hmm.. Ja du spännande iaf!!

Messat lite med tjejerna som är i Norge idag oxå, dom verkar ha det bra! Känns fortfarande lite konstigt att dom flyttat dit, har som inte riktigt gått in!!

Lite orolig för vad mamma kommer säga när hon ser mitt kylskåp. finns typ ägg i det.. å sen typ bara saker som soltorkade tomater, fun light, sweet chilisås, pesto o.s.v. Men jag har faktiskt så att jag klarar mig, det enda jag skulle vilja ha är jucie, men känns så onödigt att gå och handla bara det så då låter jag som bli :P

Gjort en mindre rolig "shopping" på nätet idag. Beställde lasertoner till min skrivare, dyrt och känns bara riktigt tråkigt att lägga pengar på sånt, men det är ju faktiskt ett måste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0