Beställt och klart!

Nu har jag beställt tapeter, blev dom jag laddade upp bild på tidigare i veckan. Dom fanns i Ötå på KaarlesFärg så tog dom därifrån, man ska ju stötta sin lokalahandel ist för sur Colorama i Luleå! :) Så nu återstår det bara att se när pappa har tid att komma och slänga upp tapeterna! Byrån är oxå hämtat nu å fått pengar för den! Nice, bara bokhyllan jag måste bli av med hoppas det sker nästa vecka, för den 22a kommer mitt IKEA paket!

Hemma i Ötå nu, bussresan gick bra, Linda sällskapade ju mig tur då, snask hade hon oxå med sig!
Ska iväg nu med mamma och handla, tror jag måste köpa ngt litet gott ;) Blir en lugn myskväll, kanske skulle hänga med Emma oxå vi får se vad som sker, annars finns det ju en dag imorgon oxå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0