blåslagen.

fy fan vad jag ser ut alltså efter gårdagen blandat med förra helgens fest.
Bjöd Linda och Co på middag igår, Sussa kom oxå förbi. Sen kom Annie å Bella. Det var trevligt, men liiiiite för mkt vin blev det aja.. skitsamma jag bjuder på gårdagen..

Nu är soffan, byrån å bokhyllan uppe :) Tack alla som hjälpt mig!! Är nöjd, nu vill jag bara ha upp tapterna!

Ikväll har Bella avskedsfest iaf, ska dit. Kanske ett glas vin max 2!! ;) Har en tenta på måndag såå.. Vet inte om jag orkar gå ut heller, tror inte det.. Även om "alla" tror att jag kommer gå ut :P
Nu har jag iaf duschat, hade varit riktigt skönt att bara krypa under täcket men men dags att börja fixa sig, Annie är oxå påväg nu närsomhelst, hoppas jag iaf :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0