Dessa måsten..

jag måste städa och plugga idag..
Sen har jag ett bra "måste" ska på middag sen senare ikväll, uppe i 2 middagsbjudningar + en lunchdejt denna vecka inte illa måste jag säga. Och har en lunchdejt inbokad nästa vecka på onsdag oxå! Ja men det är ju trevligt, inte så kul att äta själv, ur mina lunchlådor som jag är spyless på!!!

Varför hatar jag så mkt att städa? Ligger helt förlamad i sängen nu och vill somna om en timme eller två. Men MÅSTE verkligen städa... hmpf..

Det är kul ibland hur man idealiserar vissa människor som sen när man väl tänker efter inte alls känner, fast man umgåtts i månader. Väldigt intressant. Jag menar då kan man egentligen inte ens säga att man gillar att hänga med den personen eller att man tycker om den. Jag anser iaf att man måste lära känna en människa för att göra det.. En intressant tanke iaf som kom över mig när jag åt frukost idag.. Sen kan man ju vända på saken oxå, t.ex. du kan inte säga att du inte gillar mig eller gillar mig, för du känner mig inte (?).  Aja slut funderat för tillfället :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0