Det löser sig!

Det blev varmt i kranen igen, så tvättade bort allt gammalt smink och la en ansiktsmask.. Sen pling pling på dörren.. Hlvete!! Var ju bara å öppna, och vaktmästaren fick sig ett eller två leenden/skratt.. Välj själv :P
Som sagt jag fick mitt varmvatten, men när jag sen skulle skölja ur hårinpackningen började vattnet bli kallt igen.. Tänkte att det är som ganska skönt ändå. Men sen när balsamet + duschcremen skulle bort iiiih.. !! lite för kallt. Jag överlevde dock och nu är jag ren och fräsch igen, ska till skolan snart! Sen hoppas jag Madde är med på lite kvantumhandling! :)

Sen lite plugg hemma och kl 18 är det dags för middag hos Patrick.

Nu ska jag göra mig klar så jag hinner med bussen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0