Devilscake och varmchoklad!

Idag har jag sprungit och kikat på tapeter, ska ju byta ut dom jag har på min fondvägg. Hittade tillslut ett par, från Colorama. Gillade dom, ska och kolla på färg/tapet affärn imorgon om dom har ngr, annars blir det dom jag hittade idag.

Innan jag och Annhelen skulle börja titta efter tapeter laddade vi med energi = Devilscake och varmchoklad på Wayne's, gott och riktigt nyttig middag också! Choklad gör en ju lycklig sägs det (= därifrån jag får det till nyttig) ;)!

Imorgon ska jag få sålt min byrå, tjejen som var och kollade på den igår kommer och hämtar den imorgon. Försöker hon pruta ngt, säger jag bara lycka till! haha! Hon som ska köpa soffan ringde idag, på onsdag ska hon komma och hämta den, ska bli riktigt skönt att bli av med den. Är helt rädd hela tiden att jag ska råka spilla ngt på den eller förstöra den på annat sätt! :S

Ska hem till byn imorgon, dvs Övertorneå, stannar till söndag eller kanske måndag får se. Blir skönt att komma hem.
Allt för mig denna gång är på riktigt surkärring humör nu, vet inte varför.. :( Eller jo det vet jag, kanske, men det håller jag för mig själv haha!

Just ja varit och hämtat boken idag som ska förändra mitt liv!!
Lägger upp en bild på tapterna. Inte för mörka men ändå inte för ljusa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0