Kär..

jaha då har det hänt igen då, denna gång är det självklart i låten Sonja Aldén - Du får inte. hur kan man inte falla?!

Skulle ju till skolan idag, skulle vakna åtta nu sitter jag här inlindad i handduken påväg i duschen. Lär väl vara i skolan halv två.. Aja får väl sitta lite längre då bara. Inte heelt 100a på att jag ska, kan bli kulturens eller hemma. Men nja nog ska jag till skola, försöker få med mig Madde oxå!

Fick sålt min soffa igår, och beställde en ny!! Häärligt! Steg 1 avklarat! Steg 2 är att tapetsera om, behövs målas på på lite ställen oxå i läggan får se om det blir i samma veva, en sak är då säkert orkar inte måla om allt.. nej usch! Sen steg 3 köpa ny tv ;)

Nu ska jag hoppa in i duschen och försöka bli människa igen!

Lägger in en bild på min nya soffa som är beställd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0