Kläder!

Ja visst är det underbart med kläder hihi. Hämtade ut mitt H&M paket idag, sen köpte jag en skjorta från Gina oxå!
H&M.. beställde för 3600 haha, men behöll en tredjedel. Fick iaf ett par bra svarta byxor och lite annat nice! Nu återstår det bara att packa ner allt och posta tillbaks det :(

Fick jobba idag oxå!! NICE :) PENGAR!!! Vill åka till sthlm och julhandla i december, så ska försöka jobba lite extra nu så man har råd att unna sig lite ;)

Seminariet idag, haha seriöst tyckte det var lite av ett skämt. Gav mig inget, och var segt och tråkigt. Kämpade för att inte somna de första 40min, sen kom jag på att jag var tvungen att vara lite aktiv för att slippa bli utpekad sen för att säga ngt i slutet. Efter seminariet blev det lite fika i centrumrestu. Efter det hem och sova 2 tim, sen tjäna pengar! Var bra att jag fick jobba, för då kunde jag handla efter jobbet oxå. Hade nog inte orkat göra det annars haha. Sen kom Sussa med mig, så fick bärhjälp oxå! Bjöd henne på te och lite choklad som tack ;)

Imorgon är det föreläsningar via Marratech = vakna 8, göra frukost, sen ligga i sängen och kolla vad som sägs :) Så skönt! Hoppas även jag får jobba imorgon, och fredag, och lite dagar nästa vecka haha. Det jobbiga är att alltid när man vill jobba, så får man inte det. Och när man inte vill, då finns det massa jobb. Voivoi :)

Jag gillar fortfarande läget.. Trivs! Måste bara träna lite mer. Var ju i måndags, men nu suttit på röven i 2 dagar inte bra :( Men imorgon? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0