Laster.

Jobbade idag 9-14 gick bra, fick in ett pass imorgon oxå. 13.30-20.. Money!! Ching ching :) Låter bra i mina öron iaf!!

Har en ny last. Matyoghurt, gud så gott!! Bara att äta som det är! mm me like it :) På tal om laster, funderar jag på att sluta helt med godis... för hur länge vet jag inte.. måste fundera vidare på den saken!

Just ja, var duktig idag, surfade in på forever21.com och såg att det fanns inget där som jag behövde! :)

Jag har ont i magen.. :( Måste lägga mig på soffan och vila, snart blir det att se det nya Desperate H, avsnittet spännande! Dock väldigt irriterande att det vissa dagar tar år för mig att ta emot filer via msn. Vad är problemet?!?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0