Lista.

DAGENS:

Klädsel: Mörk blåa jeans, och blå/vit skjorta

Frisyr: Utsläppt

Låt: Michelle Williams - We break the dawn

Tv: Vet inte, på men kollar inte.

Vill ha: Ny soffa, tv, hylla..

Tråkigaste: Mina fonder just nu..

Roligaste: Mamma kommer och hälsar på imorgon!


SENASTE PERSON SOM:

Sov i din säng: Madde.

Såg dig gråta: Annhelen

Fick dig att gråta: precis..

Fick dig att börja skratta: Emelie.

Du gick på bio med: Malin

Skickade ett e-mail till dig: En lärare :P

Skickade ett SMS till dig: Annhelen

Skickade ett lunarinlägg till dig: Vet ej inte vart in där på lääääääänge


EXTRA:

Vad är du mest rädd för: att mista ngn jag älskar.

Vart vill du gifta dig: Vet inte, men kyrka tror jag.

Vem hatar du verkligen: Finns många jag ogillar. Hata...hmm?

Varit kär: Blev det i måndags, men inte enligt Madde.

Kör du bil: Ja, men väldigt sällan.

Har du ett jobb: Extra på Willys.

Gillar du att ha folk omkring dig: Ja om humöret är bra så :)

Är du ett hälsofreak: har mina perioder :P

Är du ensam nu: Yes, mitt besök gick just..

Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Oftast ngn jag just lyssnat på i mp3n.


FAVORIT:

Rum i huset: Haha jag har en etta ja..

Typ av musik: Olika, beror på vad som görs för tillfället.

Parfym: Escada.

Månad: Juli

Mat: Kyckling

Dricka: Cola zero

Godis: Nästan allt haha, beror på hur stort suget är :P

Tidning: Fitness

Film: Vet inte, såg high school musical igår, me liked :)

Djur: Jadu.. haha


DE SENASTE 24 TIMMARNA, HAR DU:

Gråtit: Nej

Köpt någonting: Ja, ansiktssaker, te och mörk choklad.

Sjungit: Nej tack och lov haha

Sagt att du sälskar någon : Nej.

Velat säga till någon eller några att du älskar dem: Ja nu om jag tänker efter så.

Träffat någon ny: Nej

Saknat någon: Nja...

Kramat någon: Nej

Kissed someone: Nej

Ätit: Men ja haha.

Snodde denna av Sussa. bra tidsfördriv :P


Kommentarer
Postat av: sussa

Din lilla tjuuuv ;p...

2008-10-09 @ 09:18:06
URL: http://sussnanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0