Middagsbjudning.

Yes idag är jag bjuden på middag. Och är man bjuden på middag ska man ju vara lite fin, tycker iaf jag. Så jag håller just nu på att göra mig fredagsfin/fräsch! Just duschat, rakat, gjort ansiktsmask + smort in mig i min favvo lotion! Sen ska jag ta på mig min nya skjorta och sätta mig på bussen till Porsön. Först blir det lite handling, sen cook some food. Funderade på att gå och köpa lite vin, ett glas kan man ju alltid ta, men neej, ngt sånt blir d inte :) Ska försöka träna imorgon innan jobbet! (= då kan jag med gott samvete unna mig ngt gott senare på kvällen ;)

Jobb imorgon 12-21.15, blir det lugnt, kanske film och köpa ngt gott :) Kanske blir det High school musical maraton med Madde. Vi har iaf planer på att se 1:an och 2:an är dom bra kanske det blir att gå på bio och se 3:an! :)

Nu ska jag börja sminka och göra mig fiiin.. För tro mig, är bara fräsch just nu haha! Fast det är inte heller så bara egentligen! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0