Notan..

för helgen, slutade väl på en 3000kr.. yes, skit handfat.. 2000kr (minst?!) kommer gå dit, men det är bara trevligt, finns väl inget bättre än att lägga pengar på?

Tenta idag.. haha ja psyktentan gick åt skogen, blev less så orkade inte ens skriva den. Geriatriken däremot kan ha gått vägen, men med min senaste otur sket väl den sig oxå. Aja återstår att se :)

Jag måste skaffa nummerpresentatör på min hemtele, sjukt svårt att veta annars när man ska svara eller inte. Fast tog mig ur "knipan" ganska lätt idag iaf!

Haft lite häng med brudarna just, nu stack dom till kvantum, orkade inte följa, är fortfarande lat.. skulle ändå inte ha ngt :P Skönare att sitta och vänta på dom, blir nog att se lite Sex and the city!

Och NEJ jag är inte bitter över handfatet! :P Orka, pengar är bara skit ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0