Nytt motto.

Dags att komma ihåg, sug dödar inte!! Mitt motto nu den närmaste tiden.. :)

Jobbet gick bra idag. Var på svinigt humör innan, men det dog faktiskt ut med tiden. Fick höra av en kund idag att han saknat mig. Värmde faktiskt. Finns bra kunder!! Roligast/sötast är en gubbe som alltid helghandlar.
"-Så blir det nå bus i helgen? Jaha.. ja det låter riktigt det! Låt dom nu inte bara lura dig!" Eller: "- Du får hälsa den lyckliga från mig hehe!"

En annan söt som jag hade ett samtal med idag.
- Jaha men vill du ha ngn mat då? (jag)
- nej jag ska hålla in lite tänkte jag.
- Jaha men inget alls??
- nej tänkte att vi kan ju bara ta en burgare eller ngt..
Haha cutie där ;)

Imorgon ska jag sätta igång att plugga. Jobbat nu måndag och tisdag, så blir att plugga under helgen oxå. Kvittar har som ändå inga planer, inge fest heller.

Hade en massa att skriva.. men allt försvann.. så ja.. det var allt för denna gång :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0