Some shopping!

Blev en massa stan igår + idag.
Kunde ju inte hålla mig, det blev följande:
- En stor mysig svart stickad tröja
- 2 nagellack
- ett par nya mellanmörka jeans
- en längre tunikmodell tröja typ
- 2 sjalar, en röd och en rosa.
yeah :)

Sov just.. blev 2 tim, sen ringde det.. sen igen.. Då var det bara att försöka bli vän med kroppen och ta sig upp, vilket jag verkar ha lyckats med. Men fuskar lite, sitter med energydryck nu haha.

Min present var nice igår, ljustfat välbehövt, eller ja behövs i dessa tider :)
Och igår fick jag blommor!! Mkt fina ;)

Nu väntar jag på mitt fredags häng, ville på max, följer men orkar inte äta ngt, har nog att göra med salladsbuffén jag åt till lunch.. + lite godis till efterrätt haha. aja men jag är ju rolig som sällskap bara så haha :)

Ha en bra fredagkväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0