Telefondejt!

Mina vänner säger att jag är för upptagen. Jag känner själv att jag inte har tid med ngt alls typ. Massor och göra och får inte mkt gjort av det jag behöver göra.. Well dags för en ändring! Eller?! Ja helt klart. Ska bli lika bra nu att planera skola och jobb som jag är på att planera ekonomi :)

Kollat igenom lite bilder.. Jag börjar se gammal ut! Rynkor är vad jag ser! Illa.. Aja får iaf fortfarande visa legg på systemet, får leva på det! :P

Nu har jag duschat och ätit, men känner mig inte fräsch ändå.. Idag är en s.k. "lowday"... Men imorgon nya tag!

Telefondejt imorgon efter kl 19 och kanske i 4 tim framåt, tiden får utvisa det haha. Så då kommer jag iaf vara upptagen :P

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0