tenta p = unne p?

Soffan kommer i veckan, den gamla åker ut ons kl 10.
Ikea kommer på tors mellan 13-16..
Jag har ännu kvar min bokhylla.. finn ett fel
Aaaaaaahh, måste få sålt min bokhylla NUUUUUU!!
Tycker faktiskt du kan ta och köpa den!!

Annars inte så mkt nytt, är tillbaks i stan nu. Lite rundare än sist, haha, sjukt gott med smörgåstårta iaf!
Beställde just lite hårvård och en ny parfym, tenta p = unne p :D haha

Är i tentaide nu, så blir inte lessen i ögat om jag inte är så flitig att svara på mobilen eller msn!

Såhär lite fanns det att äta på mammas fest.. + 11 pajer och 15 olika sorterskakor då..


Den blå skålen (alkoholfria) och den andra den vanliga :)..
"Vill du ha alkoholfri eller vanlig bål?" = min replik haha

Kommentarer
Postat av: ojje

fyfan vad gott. (:

Mums.

hade liksom velat vara med och

äta från allt det där, le.

2008-10-20 @ 21:22:12
URL: http://carolin.kummu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0