Vad jag behöver och inte behöver..

Måste börja inse att det är mer som jag inte behöver, än vad jag tror att jag behöver!! Var iaf duktig idag och beställde inte en kappa som det faktiskt var riktig kärlek vid första ögonkastet. Har redan 2,5 kappor så dont need iaf :D

Pissväder.. skit oxå jag som stekt lax och har ingen fläkt så behöver ju vädra!!

Imorgon måndag ny vecka, nice! Veckans planering/ vad som sker:
- träna
- skriva klart material till mina omtentor
- börja skriva min rapport
- se vad som ska pluggas på till dom nya tentorna
- förhoppningsvis jobba
- mamma besök tors-fre
- middagbjudning på ons (igen! :)
- storstäda

Ok, på söndag ska jag checka av denna lista och förhoppningsvis har jag gjort aaaaaaaallt :)

Går inte så bra att hitta min porsösambo och massör... väntar fortfarande..................................

Kvällens låttips: Michelle Williams - The Greatest


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0