Vin & buskväll!

Var kanske lite otydlig igår med mitt inlägg. Bilderna på möblerna jag la in är dom jag köpt och väntar på, inte dom jag ska sälja ;)

Sitter hemma nu.. har inget att göra, eller massor att göra beror på hur man ser på saken.. Var och kollade på tapeter idag, 655:- rulle, s*tan vad dyyyrt! :S Men kanske blir dom ändå, få se första stället jag kollat på 3-4 ställen kvar så!

Kan ngn ringa å säga att dom vill ha mina möbler och hämta dom NUUU!!!

Borde föra ner lite saker till källaren kom jag på, samt hämta boken från Bibblan som ska förändra mitt liv, titel avslöjar jag ej ;) hihi..

Drömde sjuk dröm idag när jag vilade.. fattar inte? So game over ju! haha :D
aja.. kanske drömmarna hade brist på fantasi som jag har just nu! :P

Jag vill dricka lite vin ikväll, kolla Greys... busa lite.. hmm jaja :P

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag vet titeln på den boken :p hihi. Om de fungerar får du meddela :)

2008-10-15 @ 22:18:47
URL: http://lindahk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0