Busy day..

Hunnit med mkt idag. Men som vanligt var jag för segstartad så hann aldrig till bibblan. Ska låna lite GI böcker tänkte jag. Vet mkt om mat å kost, men just GI är jag inte så haj på. Därför tänkte jag ta och låna lite böcker för att läsa in mig på ämnet och får det mitt G kanske jag kör igång med det. Återstår att se! Imorgon ska jag försöka ta mig till bibblan iaf!

Var och handlade lite mat idag på Willys. Saknar dom som jobbar där men inte själva jobbet :) Det slutade med iaf att jag har lagat över tio matlådor idag, haha, men jag orkar inte laga mat när jag kommer hem efter "jobbet", spec inte när man är själv. Nej då är det så skönt att bara ta fram å värma i mircon! Sen har jag varit och köpt ett nytt hänglås, känns lite pinsamt imorgon att man måste bulta upp (?) mitt lås.. är väl dag 6 eller ngt jag är där haha.. jaja inte lätt alltid :P men detta lås har iaf 3 EXTRA nycklar så ska väl inte behöva hamna i samma sits igen på ett tag iaf!!

Sitter nu med en kopp grönt te å lite mörkchoklad. Gillar inte riktigt mörkchoklad, eller är lite kräsen vad gäller den. Marabous med mint är dock riktigt goood! :D Säger bara KÖÖP!!!

Har inte hunnit plugga idag som jag skulle.. men ska nog göra det nu. Jag är sjukt bra på att planera allt, förutom plugget, måste seriöst bli ändring på det. Men dom lediga dagarna ska jag börja försöka ta mig till skolan eller kulturens hus för att sitta där. Har kommit fram att när jag är hemma blir det nada gjort iaf...

Varit på apoteket, är lite orolig för att jag inte kommer hinna bli frisk imorgon så köpt lite hjälpmedel :)
Längtar efter min nya telefoooon! my new love ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0