Det går bra nu :)

Imorgon tror jag jag får min telefon och kläderna från nelly, hoppas! :D

Blev en riktig "citydag" idag med TG. Små fyndade lite även:
- fotfil
- schampoo för brunetter
- ansiktsmask
- hänglås (mitt är ju fast på sunderbyn, å måste ju ha ett när jag tränar.. så)
- extra uttag = behövs en massa nu när man ska ha mysfaktor :)
- 2 vinare ;) testade 2 olika sorter nu, det var dags!! Är ngn bra så, i will let u know!
- sen lite tabletter för min hosta.
- söt minispegel att ha i väskan
- sminkborste
Lite smått å gått.. blir nog hemmaspadag innan helgen, eller så fredagen, så man är het till lördagen ;) Sen var vi även å tog en fika på åhléns för att hinna skvallra lite om det senaste oxå!

Fick veta idag att jag klarat klinisk kemi blodet. Så än så länge har jag klarat allt jag gjort.. Vilket är en 22-23p som jag avverkat på vad blev det 2 veckor eller ngt.. Sjukt egentligen, men fyy faaaaaaaaaaaaaaaan så skönt det känns! Aldrig mer, snälla låt det verkligen bli så! Nu är man gammal å då ska man ha lärt sig av sina dumma misstag man gjort som ung!!

Idag är det en bra dag... i like my life :)


Underbart gulliga, kusin Linda och bror Pär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0