Det går inte så bra för mig alltid...

åh, ja jag skulle ju sluta beställa. Men vad gör man när man behöver kläder?! Kanske är lite av en shopoholic..? :(
Men som sagt inte behållt ngt än.. kanske kanske råkat göra en ny beställning.. hmm :P

Tog mig till bibblan idag, trots många om och men. Hittade inte boken jag skulle ha, är säker att jag kollade på rätt ställe. Orkade inte fråga så sket i det, tar det sen. Hittade iaf 3st GI böcker + Mia Törnbloms bok "Så dumt!".

Hmm, godiset ja.. tryck i mig lite för mkt mörk choklad idag.. måste börja träna annars funkar d inte!
Nästa måndag kanske?!

Oj oj, vissa personer.. Dom slutar aldrig att förvåna mig alltså? Måste sluta bry mig, blir mer EGO! + att jag måste lära mig att prioritera mig själv ibland och säga NEEJ!

Haha hände en sjuk sak idag på sunderbyn. Såg en väldigt nära bekant till mig, eller inte bekant en som är mig riktigt nära. Är som inte beredd på att se ngn jag känner där s blev lite fult typ: "hej...." men sen gick d ju upp för mig vem det var haha jaja :P

Om man skulle ta och koka en kopp te och kolla vad d är för böcker som jag lånat...

Gissa vem som är ledig imorgon?! Eller ledig å ledig.. massa plugg att göra, så hade nog hellre varit på sunderbyn. Seriöst min handledare hon är grym.. Kuggar hon mig sen, kommer jag nog kanske ändra uppfattning haha. Halvtidsbedömning i veckan, ska bli intressant att se vad jag ska bättra på samt tänka mer på!!

Gick igenom mina bilder igår.. haha lägger upp en riktigt ful en, och ja det är jag i mitten. Turkiet 2004 :D



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0