För upptagen..

Jag är faktiskt det, eller så är jag en dålig planerare?! Iaf nästa gång jag kan göra ngt är tisdag kväll haha :P
Hmm.. på tal om planering vill veta nu vad csn kommer ge mig per månad så man kan planera ekonomin lite ;) haha.

Nelly, hämtat, provat, inhäng i garderoben och imorgon blir att posta tillbaks det som inte passade. Var en hel del faktiskt. Summan från början låg på 4000, slutade på 700kr. Aja fick iaf en klänning som jag ska ha på lördagen och en vanlig bastop bara. Är väl nöjd, nu är det bara att invänta h&m!

VFU:n idag.. usch kände mig sämst idag, typ nästan jag vill ringa till mamma och gråta :( Men det är väl bara att acceptera att vissa lite svårare moment kräver extremt mkt träning, sådära en 10-20år vilket jag fick erfara idag. Vill ju vara bra och kunna alltid direkt.. Aja ska försöka acceptera det, och försöka igen, även om det känns som att jag inte vill det :(

Emelie var just förbi, hon var ingen pepparkaka, men typ ett digestivekex kanske haha.. Söt är hon iaf ;)

Nu dusch! sen är det dags att sova, var sjukt trött imorse, hoppas det går bättre imorgon och då syftar jag inte bara på "uppvaknandet" :(


Kommentarer
Postat av: Hottie

Hahaha, du är för rolig. Man ska ta det lugnt i solen har jag hört någon viska i mitt öra ;)

2008-09-20 @ 13:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0