Förändringar är bra!

Imorgon är det dags att ta tag i det nyttiga livet ;) inte bara vad gäller matväg då.. Men träningen vet jag inte än om jag är nog kry för att köra igång med än.
+ att VFU:n börjar! Blir spännande! "Kom ihåg att ni inte får se ut som ni ska till Bodensia" = citat från våran lärare hur vi ska se ut när vi ska gå ut på praktiken haha..

Haft labbar idag på skolan. 1:a labben: ryggmassage och 2:a fotmassage. Somnade under andra labben haha, så vill ni ha fotmassage vet jag en bra sådan massör ;D

Vill åka hem till buun i helgen, behöver mammas omvårdnad och allt annat..
Hoppas bara inte jag måste ha praktik i helgen, vi har ju planerat sejbiffar å IKEA :(
Ska nämligen tapetsera om, eller inte jag då utan pappa :D, och vill byta ut mina fula hyllor
mot ngt snyggt skåp att ha på väggen ist.

Gjort lite bra affärer idag, så nu är det bara att vänta tills pengarna kommer in!!

Nej ska koka mig ett ägg nu är sjukt hungrig :S
sen reeenbädda, så nice!

pst.. idag har jag en bättre dag, ingen söndag = ingen ångest :D
har förresten tagit bort söndagar nu från mitt liv, har sattit in dubbla lördagar ist!

Sätter in en bild, på mitt 3e hem, armas :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0