Gult är fult!!

Guuu så jag fått tjorva med taxin idag, och fortfarande inga pengar. Ringde just dit, dom ska ringa mig efter kl 15 imorgon, vi får ju se hur det kommer gå. En sak är då säkert, ska aldrig mer åka med det bolaget.. Nej usch varför äckelgubbar när det finns andra bolag som har "Björn Gustavsson" med "vita hästar" haha. Sen finns det ju andra bolag som har fina studentpriser så dom borde man egentligen åka med..

Om typ 2,5tim är det löööön.. Inge csn än, dom har en ganska lång uppläggingstid så får nog vänta 1,5v till om jag har otur.. Sjukt mkt räkningar denna månad oxå, usch.. :(

Aja nu ska jag sitta och vänta på mina pengar.. + packa för imorgon ska jag heeeeeeeeeeem! :D


Mitt hem denna helgen minus all snö då såklart :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0