Härliga lördag!

Ja faktiskt, det enda jag har att klaga på är pissvädret, regnar... :( Så blir nog ingen promenad ikväll.
Blir nog istället att kura ihop sig med min bok jag har med mig, en varm kopp te med lite mörk choklad till.. köpte en ny sort idag och ja jag har redan hunnit smaka haha. men den var bra iaf!!

Ligger 2 stora påsar plus än så länge.. i packningsväg alltså.. vill ha med allt hem men det kommer nog inte gå.. fast ibland brukar jag vara envis och konka på allt ändå klart man vil ha hem allt på engång!! :)

Ikea var det igår.. måste säga att jag gillar deras mat faktiskt, riktigt gott det vi åt igår, var kycklingspett med orientalisk vetepilaff mums :)

Igår slocknade jag redan vid 22 tiden.. helt slutkörd.. tyvärr blev min sömn störd vid det klassiska 3 krogsnåret.. Nekar man eller har man inte svarat vid den 10e gången personen ringer betyder det nog att man stör och inte tänker svara. Orka.. aja men fulla människor är som sagt inte kloka människor.. Därför jag slutat vara en full en :P

Nu ska jag gå och börja göra salladen.. Idag är det laxpaj på menyn! Gott!! :)

Saknar mina vänner... :( Behöver cirka 10 tim till på dygnet tack!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0