Jag var, trots "allt".

Yes jag var och tränade, men sov en kvart före träningen och när klockan ringde hade jag verkligen ingen som helst lust att gå. Malin skulle inte heller, så var jag själv.. ingen skulle ju märka om jag inte for haha. Men efter det jag har skrivit i bloggen så for jag, kunde inte komma och låtsas skriva att jag varit när sanningen hade varit att jag aldrig for för att jag var slö. Så jag gick för att kunna skriva här att jag var!! haha. självklart var jag ju för min egen skull. Såg idag att H&M kläderna är på G så nu måste det köras lite hårt här innan dom kommer annars får jag skicka tillbaks och byta allt till en större storlek och det vore ju lite skandal haha..

Fattar inte varför det tar sån sjukt lång tid när jag tar emot filer via msn? Ngn som vet? Sån här tid har det då aldrig tagit förr. Att jag sen är extra otålig just ikväll är för att jag är så nära (men ändå så långt ifrån) att få ett nytt avsnitt av Desperate H, från USA.. aahh vill se nu. Fast iofs så är det bara bra, har mkt att läsa och förbereda till imorgon så, ska göra det, sen sussa på ett tag så jag inte sover hela dagen imorgon!!

Sov gott mina kära! ;)



Visst ser det bara för gott ut? Aja ska knapra på ett pink lady äpple som jag har :P Men ah, tänk att frossa i detta ist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0