Maria + Ville = sant!!

det är sant, fick erfara det idag faktiskt haha. Men hon försöker dock vara liiite svår ;)


VFU:n gick bra idag :)
Hade typ ett halvbedömningssamtal, hon tyckte faktiskt jag var bra, klickar bra med patienter, är noga med det jag gör, och ja tar egna intiativ å sånt. Hon hade faktiskt inget dåligt alls att säga om mig och det var ju kul att höra :)
När jag kom dit på morgonen sa hon att på fredagar är det inga inläggningar. Yes täntke jag slipper jag knäcka självförtroendet ytterligare med dessa PVK:s. Såklart kom det ju in en patient, som skulle ha ett PVK. Tänkte först säga att jag inte vill sticka, men jag gjorde det ändå. Och ja jag gjorde det, satte det! Yes, på tiden behövde verkligen klara det så det var med andra ord som sagt en riktigt bra dag där idag :)

Slutade redan vid halv två idag, gjorde mina "att göra", + att jag kommit på lite fler saker dit.. Gjort allt förutom där där j*vla strykningen. Men ingen brådska med det.. Tar d kanske imorgon haha.

Kring 4 ringde Maria, mötte upp henne på stan sen for vi och handlade lite mat, och for hem till henne åt gott, surrade å hade d mysigt. Senare kom även Mia dit. Riktigt trevligt faktiskt. Tack för en nice kväll :)

Bytt tider på Willys nu i helgen.. men nästa gång jag jobbar skaaaaaa jag jobba dom tiderna det står på schemat, krånglat som den på senaste tiden :S Aja men d har ju iaf gått bra så!!


Som sagt 2/3 delar är avverkade.. å lutar mer mot 3 hela delar. Vi får väl se, morgondagen kanske blir ett litet test?

Ligger i sängen nu redan, kl:22 en fredagkväll. Ikväll är jag skötsam, men det står bara för ikväll. Imorgon blir det fest i stan! :D


Laddar upp en bild på min fina utsikt, bor ju mitt i stan, med utsikt mot Norra Hamnen. Kolla på bilden, tagen på Lulekalaset men ser fortfarande likadant ut :P



Kommentarer
Postat av: Maria

Haha...Oh yess..jag+Ville=Sant!! :) Tack själv för en mysig kväll!

2008-09-19 @ 22:30:34
URL: http://mariiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0