Myys...

i like :D Höjt mysnivån lite i min lägenhet nu, behövs i dessa tider :)
Då blir man glad å får en härlig känsla på kvällen ist för att deppa över mörkret. För det kan faktiskt vara sjukt mysigt!

Examination idag, hmm jaa jo... Vi får se hur den gick är min enda kommentar :S För övrigt vill jag veta mina resterande tentaresultat nuuuuuuuuuu!! Snälla måste söka csn börjar bli lite tomt på kontot.. milt sagt :(

Varit ledig annars idag! Härligt! Men längtar faktiskt till imorgon på sunderbyn :) Fått lagat mig en 13 matlådor iaf haha, well that's me like it or not ;)

Haft "Idolhäng" med Madde ikväll. Gud vad vi led med vissa ibland.. stackars en kille ojoj.. :S

Pratat Sthlmsresa idag med Sussa, blir nog först en till julen.. Längtar redan! Förhoppningsvis har Stina hunnit fixa en bättre lägenhet till sig så jag slipper bo på toan då jag ska hälsa på henne!

Försökte ladda upp en bild, men det funkar inte ikväll heller :(

2 låttips:
Jordin Sparks - Tattoo
Leona Lewis - Forgive me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0