Orkar inte..

eller det är väl lögn. Känner mig mer lat. Pratar om kvällens träning. Men inga ursäkter är godkända ikväll, för jag SKA och träna!

Stanrundan bidrog till:
- att jag har 4 nya ansiktsmasker att testa
- en ny tvål från lush
- ett nytt silverhjärta med kedja till
- lite hårsnoddar från H&M
- Potion 9 från Sebastian (finns typ inget bättre för håret!)
- 2 små, eller egentligen 3 presenter till mamma.
Hittade 2 olika headband, men fick beslutsångest och kunde inte välja och inte råd med 2st, så ska vänta och köpa det på torsdag ist när jag har sällskap med mig (Annhelen? :) istället.

Malin ringde just, försökte övertala henne att träna, hon skulle höra av sig. Hoppas! Känns ännu mer blä att gå själv! :P
Men nu vila innan jag måste byta om till träningen! Du ser ju om jag återkommer efter den eller om jag inte överlevde passet haha.

Förresten så har jag faktiskt bestämt mig, och denna gång är det på riktigt. Det hoppas jag verkligen. En ovana som jag har ska jag blir av med och det NU i veckan!

Just ja, blir en utgångsfrimånad för mig. Så kommer inte vara ute i vimlet förrän nästa löningshelg, om ens då, återstår att se!

NU VILA!


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja just de, hon fyller ju 50 nu snart. Blir de för henne å fira eller smita?? ;) Då måste man planera en hemresa :D

2008-09-29 @ 18:52:03
URL: http://lindahk.blogg.se/
Postat av: sussa

Den festan hade jag inte heller velat missa...Alltid lika kul å festa me er kummus..synd att man jobbar :/

2008-09-29 @ 22:25:37
URL: http://sussnanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0