S = Sköna söndag! ;D

" S = Skit Söndag

Åh, ja jag hatar verkligen söndag.. allt är bara skit denna dag alltid.. aldrig haft en bra söndag vad jag tror? Eller ja kanske när jag varit utomlands någon gång på den bättre tiden?"

Från ett tidigare inlägg en söndag. Idag instämmer jag inte alls! Sov till 11 idag sen åt jag en god och lite onyttig frukost, med vitt bröd smör ost och kletig och sötad citron marmelad :) Sen blev det lite spa, gjorde ansiktsmask, tog en dusch, smorde in mig med en härlig lotion, plockade bryna och la upp en liten make. Sen har jag och mamma varit på en lång promenad, 1,5tim var vi ute. Kändes riktigt skönt! Skickade sms idag till en när jag vaknade att visst är d skönt att vakna och må bra en söndag, utan ngn som helst ångest!!

Gud så skönt!! Är en i-sittning den 10e oktober jag är sugen på, men måste fundera vore som riktigt skönt med en vit månad!


En bild från våran stuga i armasjärvi.

Kommentarer
Postat av: Anonym

så mysigt i armas alltid, bada, grilla, å umgås ;)

2008-09-28 @ 19:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0