Separationsångest..

Ja det är vad jag har. Imorgon har jag nämligen min sista VFU dag på sunderbyn,känns faktiskt riktigt tråkigt måste jag säga :(. Både personal och patienter har varit underbara!

Idag har jag fått mitt csn fixat = äääääntligen kunnat göra en liten höstbudgetplanering. Som jag väntat på detta haha. Och den är redan gjord, yes of course! :D Kommer iaf överleva hösten tuuur då! :)

Nu funderar jag på om jag ska gå ut på stan en sväng och försöka hitta ngt till min mor som fyller 50år den 19oktober, sjukt svårt att veta vad man ska köpa. Förslaget jag fått av henne kostar typ 100kr om ens det, så måste hitta ngt annat. Ska även söka ngt snyggt headband till mig själv!

Och.... idag ska jag premiärträna! En månad sen sist, sjukt dåligt.. men jag har ju varit sjuk! :P Så jag är lite spänd/nervös det erkänner jag. Vet ju innerst inne att efter 3träningar eller ngt så kommer jag att vara fast igen!

Så hörs till kvällen! Ha en forts. underbar dag :) nu ska jag forts. njuta av livet, för det är faktiskt riktigt bra ibland oxå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0