Snälla vad tror folk!?

Åh irriterad jag blir.. Åkte ju taxi i helgen, äckelgubben (ursäkta men sant) låtsades (märkt d nu i efterhand) att kortet inte gick att dra å blablabla.. iaf, det är draget 140kr + att jag betalade 100kr kontant, resten skulle han komma å hämta på Willys.. jojo.. Men iaf ringde bolaget nu iaf och dom skulle kolla upp det sen skulle han äcklet ringa till mig.. Jag vill inte prata med honom ju!!!!!!!!! Frågar han om middag igen alltså åååh, då är jag faktiskt otrevlig och inte snäll (dvs ger ngn annans nr ist:). Varför tror en gubbe typ 45 (+) att jag någonsin skulle vilja gå på middag med honom!? Snälla jobba och sluta stöt på småbarn som jag ;P! Nej men seriöst, äckligt. Ska aldrig mer åka med dom iaf.. Men ni Luleåtaxi, fick ju min räddning natten mot söndag, det var ju nästan Björn Gustavsson som kom på sina vita häst och räddade mig.. Eller så var det en söt kille som liknade en annan och hade en vit bil ;)
Aja bara vänta att puckot ringer mig då.. gått snart en timme.. En sak är då säkert jag ska ha tillbaks mina pengar!! Jag har inte skrivit på ngt papper att dom får dra 140kr från mig. 240kr tänker jag iaf INTE betala för att åka från porsön..

Aja dags att börja andas lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0