Soppa...

blev det till lunch, och samma till middag. Men nja du, jag är ingen soppmänniska hur jag än försöker.. det ska vara fastföda inget flytande! Men som en kylskåpsmagnet säger som jag har: "you'll eat it, you'll eat it and like it!" haha så är väl bara att lyda!

Tror jag börjar bli lite friskare nu faktiskt... måste till claes ohlssons snart oxå, smarta jag råkade antingen tappa bort min nyckel till mitt skåp på sunderbyn eller så låste jag in det. Skulle tippa på det sista, tankspridd som jag kan vara ibland. Så måste iaf köpa ett nytt + ta kontakt med ngn vaktis på måndag och be dom öppna skåpet! Svin less jag blev igår när det hände, hade just varit å hämtat ut ett berg med rena kläder, men kom ju inte in i skåpet så var ju bara att ta hem dom! Orka...

Skulle egentligen haft VFU idag med, men var så lugnt så min handledare tyckte jag skulle ta en ledig dag. Har en massa plugg att göra så jag klagade inte!


Kanske ser lite gott ut, men låt dig inte luras!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0